Een klacht is een kans.

Wat doet PHB Financieel Adviseurs met uw klacht?

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Loopt de dienstverlening niet zoals u wenst, laat het ons weten. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing en zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Waar kunt u terecht?

U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent:

  • Via uw eigen contactpersoon
    U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestel snel en adequaat worden opgelost.
  • Telefonisch
    U kunt uw klacht telefonisch indienen bij PHB Financieel Adviseurs, onze telefonische gegevens vindt u op het contactformulier.
  • Internet
    Ook onze website biedt u de mogelijkheid te reageren. U kunt dit doen via ons contactformulier.
De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door PHB Financieel Adviseurs. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienst-verlening (KiFiD).

Wilt u meer informatie? Neem contact met ons op.

Wij zijn er om u te assisteren, u kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of social media.